20 August 2009

coretan Futsal kosmo,Marrybrown KPZ




GILER!!!
memang busy 24 jam aku duk UPM ni. X pernah aku rasa setiap genap masa aku dipackkan
dengan aktiviti2 universiti dan aku rasa masa berlalu bgtu pantas.

baru2 ni, aku ader apply jadi Urusetia Futsal Kosmo Varsity 2009.
tp sebenarnya ak nak dapat merit,baju dgn duit free heheh tp motif utama merit lar!
x cukup merit buat khemah lar dlm UPM sbb nak stay kolej kena kumpul fucking merit.

perghhh,mmg letih nak mampos,selamat aku x mampos. Start jaga event dari 8 pagi sampai 4 ptg, rehat kul 11-12 tghari. PANAS? x yah cakaplar sebab aku rasa kurang 2 darjah celcius dari cuaca Afrika!

aku dgn Kimi(bukan nama sebenar) jaga Gelanggang A adelar dlm 16 matches kena handle!
tp ok gak lar leh bergaul-maul dgn warga UPM, walaupun dlm hati meronta-ronta nak balik bilik!

p/s : jgn terkeliru dgn perkataan "Urusetia" sbb ak igt urusetia mcm lepak2 kt kounter bawah khemah jer, rupa-rupanya indah khabar dari rupa.





salah satu keistimewaan kat sini adalah kewujudan Marrybrown berhampiran kolej kediaman aku.
dan yang menarik ia hanya terdapat di depan kolej aku kolej KPZ!!! hahahaha.

range harga, lebih kurang KFC jer tp x ramai makan mungkin student kat sini mengamalkan inflasi sifar kot. Aku makan pun , kalau time2 poket tebal 4 cm, kalau x tebal 4 cm makan nasi biasa jer.

satu lg, tukang ambik order kat marrybrown ni sebijik mcm muka member akuiaitu baric, tgklar baric long lost brother ko ni, heheh sama x?



=)

16 comments:

freakinshark said...

mantap ar zul!!!
kene brainwash dah kt upm ni...hehehehe...relax ar bro...

~KimiE~ said...

zul, ak harap ko bersabar r, hidup kt UPM ni mmg "KETAT"...
n kepada kimi(bkn nama sebenar)2 ak pn harap ko sabar r kalu kena kutip bola jauh2... nama pn urusetia a.k.a SUKARELAWAN...
W.T.F!!!!

MadamIchah said...

Zul..

mr. Amir Imran b.Mutalib kim salam kat awak, skian trima kasih...

http://shahzuichah.blogspot.com

THE ZUL said...

@shark...aku rasa ak dah kena brainwash kat UPM...tp aku cuba tak jadi skema...

@kimie jgn sekali2 tertipu dgn ayat 'URUSETIA" tlg pesan kat kimi selalu

@aishah waalaikummusalam....mu blajo mane lenin?? hehehe

iFFa said...

waa kamOo sangat aktif skrang ye.. bagus2 tahun depan bleh jadi mpp (^_^)...
sedap ke makanan kat marrybrown tu? kali pertama ak g marrybrown kat nilai 3... ayam ia sangatlah keras dan sejuk.. bleh wat baling kat kucing..pastu yg amik order plak warga asing.. 5,6 kali nak kena ulang order tu.. aishh..

THE ZUL said...

ak aktif pn sbb nak merit!!!!
wakakaka.....tp terpaksalar mengaktifkan diri

sini melibrown sgt delisyus....panas2 lg...sbb kat sini x ramai mane makan....tp harga leh tahan gak....layanan pn pantas

alvas-87 said...

wahh... bestnyer makanan kamu itu... yum3...

azwashamsuddin said...

uit..gambarmum sungguh ayu dan menawan bak bunga melati bersama ayam sepinggan..haha..guane 2..

THE ZUL said...

@alvas haha sukanya mu pada keindahan makanan..marrybrown lazat ^^

@azwa kegirangan wajah menyerlahkan kesedapan isi dan aroma bau ayam =)

azwashamsuddin said...

weeeyyy..bru perasan r tmplte p tuko tmplte brururururu~~~~~~..dasat ciap tuko tmplte tu time on9..uhh..payoh nk on9 d k14..sannngggkit tayar

iFFa said...

wah ni tema blog baru sempena ramadhan atau persediaan menyambut raye?..hehee

THE ZUL said...

@azwa,iffa ....
saje je tukar template...bosan tgk template yg sama sokmo hheheh...meh lar tukar template..senang jer =)

MrAbey89 said...

Bagus zul...

THE ZUL said...

duis bagus!!!

enap said...

oloh...klu mu mkn mbrown sokmo aku ase tahun pertama ni da ckup tuk mu capai tahap tumbesaran body yg ideal....go..go..go...jgn smpai buncit sudah...kang x psl2 kn bli pati halia plop...hahahhahaa

THE ZUL said...

aku rasa aku makan gajah rimau pun...badan aku tetap camni hahah