27 September 2010

Hujan menghempas bumi yang merindukan kehangatan.


hebat dop tajuk blog aku?

Hujan menghempas bumi yang merindukan kehangatan.

kadang2 mood aku untuk berblog makin bervariasi sejak akhir2 ini. Kadang2 nak masuk blogger pun malas.
cuaca hujan semakin terus menguasai Serdang. Hujan turun mencurah2 ibarat mencurah air di daun keladi.

Perkara ini sebenarnya betul2 menyeronokkan aku. Aku suka tengok hujan, aku suka bau hujan dan aku suka kesejukan cuaca selepas hujan turun, bagi aku bunyi titisan air hujan, boleh mengulit aku hingga terlena ke dunia fantasi.

bila aku buka tingkap time hujan, aku leh nampak cuaca kat luar bilik aku mcm cerita 'Supernatural' - foggy and gloomy. Haraplar aku xder kamera yg berkualiti, kalau x boleh aku snap pemandangan tersebut. Bila tengok lama2 keadaan itu, maka akan timbulkan rasa ketenangan di jiwa. Masalah yang membeku di kotak pemikiran kian terhapus kesannya.

tadi aku baru aku perasan, boring2 duk bilik aku pergila type nama blog aku "THEZULworld" kt google. Mmg agak terkejut sbb ramai add blog ni kt bloglist dia even dia x click feature follow.. Anyway thanks a bunch a guys.

cuaca hujan membuatkan perut aku lapo, tp apakan daya hujan yang menghempas bumi menyebabkan aku tewas dengan kebasahan yang bakal aku timpa bila keluar nanti.

2 comments:

Amiruddin said...

hahaha...meme zul...lego sero...sda molep lps test OS...hahaha

THE ZUL said...

OS aku hancur :(