02 May 2010

Lama tul x update blog....quick updates

salam semua.

lama dah aku x msk dlm arena blog ni.
masa banyak terbuang dpn pc tp kegagalan mengupdate blog amat dikesali oleh pihak pentadbiran blogger.

Sebenarnya aku mengalami kesulitan dalam login, aku lupa password. Pc ni lak baru lepas install Windows 7, jadi sumer cache passwords aku kena wiped. Good job microsoft.

exam dah abis pada 28 april 2010, esoknya balik naik flight air-asia.
agak best sbb skjp dah sampai dlm 40 minit++ kot.

skrg bercuti dlm keadaan best,back to old life yang mengamalkan sistem feudral Pc-tido-makan [ PTM ] .
lesen kereta x buat lagi, minat dlm membawa kereta tak wujud lagi tapi aku kena belajar jugak no matter of what.

skrg ni tgh tunggu World Cup 2010 dan tv baru, inshaAllah 42 inci. Baru leh main xbox 360 full hd. Tv lama aku dah korap, gambar warna warni, dah mcm malam kebudayaan warna-warni malaysia plak.

banyak games2 tersadai di kedai2 menjual cd. Nanti kalau sampai, leh lar aku back to console-gamer plak. Skrg tgh ushar brand tv dlu. Ader yg offer siap bagi percuma lcd komputer dan mcm2 free goodies lah. Rambang mata gak nak buat pilihan ni.

pastu kena make up balik Yamaha RXZ aku ni, sebab nak bawak kat UPM. So xyahlar aku mendaki bukit utk naik bas. Ader kenderaan senang skit aku setelkan kerja2 aku. Boring dah asyik depends dgn bas jer. Drebar bas pun boring dgn aku sebab selalu naik lewat dan diorang terpaksa menekan clutch+brek sambil membuka pintu bas dgn menekan picu button dlm keadaan kemarahan beralun(separa sedar)...

buat masa sini, perabis masa kat rumah dulu, buat kerja2 charity. Cuti 2 bulan++ ni kena isi betul. Kalau x menyesal karang balik UPM. Sebab dalam sistem aku 2 kali jer balik cuti mid-sem dgn final. Kinda tight huh??

bercutilah seperti mahasiswa2 lain bercuti.

4 comments:

Anonymous said...

ah chai ade jual tv ma... beli saje dgn ah chai...

THE ZUL said...

hahahaha...ah cai tv chop

iFFa said...

waa naik air asia. mahal x tiket? ko booking awal2 ke?lain kali beli extra tiket tu, utk ak skali tau.

THE ZUL said...

hahah..hari aku beku tu mahal...dia ikut atas hari....tggu next sem plak...aku beli 1 utk ko