22 December 2016

2016 - Year End Story


Dah dekat 3 tahun tak update dalam blog ni.
Bila baca balik agak kelakar jugak dengan contents2 dalam ni haha.
Ini adalah jouney aku sepanjang tahun, manelah tah ade petunjuk atau chain events yang aku x sedar.

Sesungguhnya 2016 meninggalkan kesan yang sangat mendalam kepada aku.
Kehilangan pintu syurgaku iaitu ibuku yang tersayang Roselina Embong pada tanggal 25 April 2016. Al Fatihah untuk beliau dan  pada tanggal 1 July 2016, aku dianugerahkan dengan seorang Puteri, aku namakan beliau Sofia Syuhada.

Terima kasih wahai isteriku Azwamurni kerana selalu disisiku di kala susah dan senang...
Masa kali pertama bertentang mata dengannya pada 2010, aku tahu dan yakin pandangan matanya bukan biasa-biasa punya. Mungkin aura jodoh tu sangat kuat.

Hidup aku macam biasa, masih bergantung pada oksigen lagi dan menghembuskan oksida.

InsyaAllah satu hari nanti kita akan kembali kepadaNya.

Semoga 2017, aku dapat menjadi yang terbaik dari 2016.

No comments: