14 August 2009

Mari menuju kejayaan bersama angka2 integer2



mengerikan!!
itulah ungkapan yg aku boleh terangkan..berdasarkan perkara di atas.
memegang nota diskret sambil membaca slide di laptop.
situasi di atas memang amat janggal hahahhaha!

utk semester ni, ader 2 paper membawa kematian iaitu :
- Math Diskret
- Java Programming 1

esok aku ader test 1 diskret dan aku kena menongkat mata dan memasang tiang di dagu
dannn perkara yg aku plg takut ialah aku plg takut kertas jawapan aku kosong tanpa jawapan!

so, aku kena bersengkang mata utk mengisi setiap ruang jawapan bg diskret esok.
termasuk dibucu2 kertas....

arghhhhhhhh matematik!!
utk pengetahuan korang, masa aku ambik diploma di UDM aku pernah memegang jawatan
Presiden Anti-Math (PAM).

ok, ak nak sambung study balik.

salam.

8 comments:

kimie said...

Pok Amir guru math terbaik!!!!! 8 thn ngajar math... kalu x caya g berbual ngan ye..

freakinshark said...

aku rasa agak ghairah tatkala memegang kertas math sem lepas...aku tak mau mengenang kembali memori bersama math...demm!!!...

ape2 pun,gud luck bro..may the math b wit u..

THE ZUL said...

@kimie
ak dh sembang dgn pok amir....
8 tahun ngajo math kat upm..tp dia kantoi dekat tajuk subset

@shark
mimpi ngerimu kembali kpdku ..diharapkan aku boleh survive sem ni...insyaAllah

iFFa said...

wahh study2..tapi pastikan anda baca nota yg betul.. tolong bgtau kat lecturer yg ngajor tu, 1+1 = 2, bukan 4.

THE ZUL said...

tu ah masalahnya..basic aku lum mahir lg.....

whitelover said...

dengan bersemangat waja menjawab math..syabas dan tahniah diucapkan kepada kamu..wawawaw

THE ZUL said...

semangat dalam keadaan keterpaksaan =\

Wan Zulqhairi said...

GO MATEMATIK GO!!!!