05 February 2011

Kepala Hotak Anda A&W.


Kenal kan makanan mexico yang macam kerepek ni. Orang panggil Nachos.
Baru-baru ini aku ader try benda ni kat A&W tapi diorang rebranding benda ni dan dinamakan sebagai Machos A&W.

Machos memang hancos. Dekat seminggu perut aku memulas-mulas angkara makan Machos A&W ni. Hilang selera makan dan cirit birit dengan dahsyatnya. Burn camtu jer cuti aku. Ngadap pc lama-lama skit dia mari pening-pening kepala dan loya-loya tekak.

Esok dah nak balik, sempat jugak aku beli 2 papan ubat cirit birit dengan sakit perut memulas. Manelah tau kot kot terprekkk-prekkk dalam bas plak. Tak ker naya namanya tu.

kepada A&W, Kepala Hotak anda nachos.

7 comments:

whitelover said...

keparahan mencuri masa cuti anda :)

shindosai said...

dude.aku rase mcam xberbaloi beli.. just kerepek(bukan ibai merepek ye.) biaser ngan kari je..

iFFa said...

nampak cam pedas je.. kompen ak takkan beli

NUR AYNIE said...

hahahahha...cian....nmpk mcm delicious jerrr...

kimie said...

indah khabar dr rupa..

Imran nyambek said...

tak kesahlah...gua nak makan jugak..aarrggh.

THE ZUL said...

seriously, sampai skrg masih terasa zarah2 cirit birit.