18 June 2009

UDM Konvo wat the f!!!!!!!

Khabar angin bertiup kencang dari utara ke timur.
dari banjaran titiwangsa ke banjaran kroker.
dari ruangan hiburan skype ke ym.
perlbagai desas desus keluar.
perlbagai andaian, rekaan, mitos, cerita dongeng, teori, formula,rumus.

dan....

aku juga pernah jugak terdengar desas desus dari perlbagai sumber iaitu :

- cakap-cakap kosong dari mak cik pasar payang.
- mat indon depan rumah aku..dia bergossip sambil kucar simen.
- gossip2 konvo dari abang2 burger.
- pok guard udm...yg kadang2 menjadikan isu konvo satu gurauan(daily joke).
- sindiran2 sarcasm dari pihak2 kerajaan di parlimen.

setelah di compilekan segala gossip/khabar angin. Akhirnya dengan rasminya
Abang Man aka posmen tetap rumah aku dengan muka separuh sedar
menghantar surat yang berbunyi "Istiadat Konvekesyen 2009"


abang man (bukan gambar sebenar)
























woooooooooooooooooooow
WOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWW
WHAT THE FRAPS!!!!
IT'S DAMN REAL MAN.

akhirnya ader jugak konvo yer.
tapi timing mcm x kena lar ak tgk.
buat lar awal skit.

tapi tah camne, aku tak rasa excited sgt
sbb benda ni dah terbengkalai lama sangat, sampai dah hilang serinya.

ibaratkan mcm
-beli burger hari ni korang makan esok, mesti x bestkan dah sejuk.

tapi biarlar asalkan ader, dari xder terus.

so kawan2 yang lama terpisah.
aku ader satu ayat untuk korang.


"JUMPER MUNG DI NUNG!"

6 comments:

alvas-87 said...

yep3... btol3.. tak ase excited pom...kiter lak kena yang hari last... tak best.. dah ar tgh pokai nih... huhuhu...

RazorwareZ said...

ye en zul..kawe pon rase seperti membwa lori kayu balak sambil tsengih sowang2 je...dsbabkan trikh yG ngOk sket dyeorang ttpkan..ramai yG tidak memergikan diri.

whitelover said...

zul..jupe mung di nung..bereh..esk 19 jun zul, gile rase sehingga membawa kepada demam influenza h5n3..

freakinshark said...

what the put???

yerr...konvo...jumpe mung ni upm nung..

iFFa said...

waa tahniah2 dah nak konvo...

THE ZUL said...

hahaha konvo yg korap...
timing x kena lasung....

http://www.bolok.udm.edu.my