25 December 2010

Pizza Hard.


Kalau dibilang dengan jari, ini kali ketiga aku beli Pizza Hut dalam hidup aku.
Tapi kalau KFC,McD,A&W tu memang banyak kali gak lar.

Pakai kupon RM50 pastu gi beli yang skali combo 3 pizza. Satu 1 regular 2 large.
Dia bagi 3 kotak time beli, besar giler. Selamat muat dalam raga motor aku tu. Aku rasa pembuat raga motor aku tu, memang dia ikut skema saiz lebar kotak pizza kot.

Memang sedap dan cepat kenyang, sebab pizza ni diperbuat berasaskan roti.
Aku makan combo ni dalam 2 sesi, satu tgh malam dan satu untuk keesokan paginya.





yang ni feveret aku, ader tabur pepperoni ke aper tah atas pizza tu.

Terasa lapar plop tatkala selesai post benda alah ini.

10 comments:

nurul dottie said...

sepanjang hidop saya , tak pernah makan di pizza hutt . :)

THE ZUL said...

ohh itu lagi dahsyat :D

-[miracle]- said...

whoaa. pizza sgt enak ! :D

THE ZUL said...

yup delicious! :D

whitelover said...

pos sini se

THE ZUL said...

nanti pos ke akak eyy

Ellen said...

Sedapnya pizza tu..nak juga la..hehe

THE ZUL said...

perAsa royal masala plg sdap :)

iFFa said...

aku suke yg crunchy crust..makan time panas2 mmg sedap giler..

THE ZUL said...

ooo cruncy crust mmg terbaik..tp ari tu beli yg pan pizza jer :P