08 November 2009

The end is near..time to holiday


ok.

first, exam dah nk abis.
tinggal 1 paper lg.

kertas killer Diskret dah lepas mcm2 formula aku tulis dlm tu. formula enstein, formula luas kubur, formula kimia bla2.

skrg aku tgh Happy mode sbb dah nak balik kampung 13/11 ni.
sepatutnya aku balik awal tapi atas faktor kemanusian dan kepekaan serta ketidaksampai hatian aku balik lewat skit kena teman sorang awek ni sbb dia abis exam lewat.
mesti mu terharu op baca posting aku kali ni hahaha.

tapi memang giler bosan, GAP EXAM PANJANG GILA!
sebenarnya aku jeles sbb ader orang balik kampung!! time gap ni huhuhu.

ermmm, cuti agak lama 6 minggu. 28 december kena register balik.
so time holiday ni, aku nak hayati cuti dengan penuh bermakna seperti :
  • bermain game - sebab byk game yg aku miss/x sempat main.
  • makan fast food mcd,pizza,kfc....ahh sini aku terikat dgn marrybrown jer isk2.
  • bawak motor - dh lama x bawak motor...sini bosan naik bas je.
  • tah byk sgt benda aku nk buat......tp aku kena hayati konsep percutian bermakna.

9 comments:

~ Kamal ~ said...

hai sayang...

Lyla Ibrahim said...

huhu...
jgn dah balik kg xblk2 plak nanti...
have a nice holiday...

~ Kamal ~ said...

sombong la u sekarang...

THE ZUL said...

@kamal yg ni kamal y ala2 ronaldo tu ker

@lyla hahaha tyty..hayatilah cuti dgn penuh bermakna

~ Kamal ~ said...

ni Kamal yg betol la, yg tulen, asli g2...
Bkn kamal yg ala2 dr.taufik 2...
opsssssss...

iFFa said...

uikss bagusnya, balik lambat sebab teman aweks...hahahah.. oklah tu, takdele nak berebut tiket bas ngan bebudak yg balik on time

Unknown said...

nampaknya tak jadilah nak lawat korang semua.....sebab saya baru je habis exam.....walaupun seminggu sahaja masa exam saya...namun apakan daya semua orang dah balik...

apapun biarlah.....saya cuba lawat korang sem depan....

THE ZUL said...

@kamal lol aku taw saper ko...
mat noor!!

@iffa bukan aweks tp kawan lama hehehehe...^_^

@jimi lain kali call aku awal2....nanti masa kita jumpa ya

Admin Blogger UDM said...

Salam. jom daftar blog UDMers di sini http://www.bloggerudm.blogspot.com